1# Wielka Wymiana Kontaktów w Krakowie

17 listopada
5 komentarzy

Bardzo się cieszę, że wreszcie udało mi się wybrać na wydarzenie networkingowe, na którym było tak dużo fajnych osób, a właściwie to prawie samych babeczek ;) Mężczyźni byli w tym gronie bardzo nieliczni. Wczoraj w Krakowie odbyła się pierwsza Wielka Wymiana Kontaktów, zorganizowana przez Kasię Dziubałkę z Twoja pasja Twoja firma. Na spotkaniu oprócz kilkudziesięciu (pewnie około albo nawet ponad 100) kobiet z różnych branż i na różnych etapach rozwoju zawodowego, znalazły się również trzy świetne prelegentki, z których każda przekazała choć odrobinę swojej wiedzy i doświadczenia.

Pierwszą z nich była Ola Budzyńska, którą pewnie znacie jako Panią Swojego Czasu. Opowiadała o kilku ważnych aspektach, istotnych w momencie rozpoczynania drogi ze swoim własnym biznesem, ale również na etapie jego rozwijania i stabilizowania. Główne postulaty, które przedstawiła Ola brzmiały:

1) nie mów, że nie masz czasu (!)

2) zacznij COŚ robić

3) nie skupiaj się na drobiazgach

4) lepsza jest zła decyzja niż żadna, bo nawet ta zła to krok do przodu

5) skup się w końcu, a multitasking wyrzuć do kosza

6) myśl priorytetami i dokonuj wyborów

7) perfekcjonizm to Twój wróg

8) IDŹ SPAĆ :)

Proste, a jakże skuteczne metody, które pozwalają osiągnąć sukces – nawet taki najmniejszy i najbardziej błahy.


Drugą prelegentką była żywiołowa Celestyna D. Osiak, która mówi o sobie „coach od duszy i pieniądza”. Kobieta-wulkan, która opowiedziała nam o trzech „P” ;)

Pragnieniu, które jest mocniejsze niż chciejstwo. Jeśli czegoś pragniesz, to kręci Cie to na maksa – bardziej niż wtedy, gdy tylko chcesz.

Pieniądzach, które lubią porządek i lubią przebaczenie.

Pracy, którą trzeba włożyć w osiągnięcie tego, co się pragnie i zdobycie pieniędzy.

Celestyna pracuje jako coach i mentor kobiet przedsiębiorczych – coś czuję, że sesje z nią to prawdziwe eksplozje energii!


Na koniec na scenę wkroczyła Iza Makosz, której książkę można było zdobyć przy zapisie na spotkanie. Główne przesłanie, które przekazała w swojej wypowiedzi to „jeśli chcesz coś dostać, musisz też coś dać”. Poza tym zwróciła nasza uwagę na fakt, że bardzo ważne, nie tylko w prowadzeniu biznesu, ale i własnym rozwoju, jest OTOCZENIE, w którym się znajdujemy. Wyróżniła tutaj trzy kategorie osób:

1) wspierające i dobrze życzące, ale nie mające odpowiednich kompetencji (rodzina)

2) nie życzące dobrze i nie mające kompetencji (toksyczni znajomi)

3) kompetentne, dobrze życzące i wspierające (mentorzy)

Każdy z nas powinien zrobić sobie przegląd otoczenia i sprawdzić, z którymi osobami warto utrzymywać kontakty, a z którymi nie – bez sentymentów!

Mnie spotkanie się bardzo podobało – tym bardziej, że było na nim mnóstwo fajnych babeczek, prowadzących biznesy, o których nawet nie słyszałam. Fajnie też było poznać osoby, które „spotyka się” w grupach facebookowych. Co myślicie o takich wydarzeniach? A może któraś z Was też tam była?

Zdjęcie pochodzi z oficjalnej strony www wydarzenia.

(Visited 55 times, 1 visits today)